Over Hans Geveling Supermarkten

De onderneming stamt uit 1970. Hans Geveling opende toen zijn eerste supermarkt K-markt Geveling in Gendt. In 1978 volgde de tweede vestiging in Huissen. In 1984 gingen de supermarkten verder als AH franchise supermarkt. Tot 2021 opende Hans Geveling Supermarkten sindsdien 13 Albert Heijn Supermarkten, waarmee de sterke positie in eigen regio en vervolgens ook in andere Nederlandse regio’s verstevigd werd. Ook andere Ahold franchise winkelformules zoals ETOS en Gall & Gall werden onderdeel van Hans Geveling Supermarkten.

Naast de exploitatie van onze dertien eigen Albert Heijn franchise supermarkten en gerelateerd vastgoed heeft Hans Geveling B.V. een samenwerkingsbelang in GeHa retail, dit is een samenwerkingsbelang met de Gelderse Have groep. GeHa retail exploiteert vier grote Albert Heijn franchise supermarkten in Almere, Borger, Zuidhorn en Sleeuwijk. Ook zijn wij recentelijk een samenwerking aangegaan men Bun Supermarkten en exploiteren wij samen onze Albert Heijn winkel in Amersfoort, Amsterdamseweg. Onze doelstelling op lange en korte termijn is geleidelijke groei van het aantal supermarkten onder de vlag van Hans Geveling B.V. en het versterken van onze bestaande winkels binnen onze huidige marktgebieden.

Slagvaardig ingericht

Directie en kantoor ondersteunen de activiteiten in de winkels, zodat deze effectief en efficiënt verlopen. De organisatie is “lean“. Waar nodig wordt externe deskundigheid ingehuurd. De organisatie is slagvaardig ingericht. Hans Geveling Supermarkten heeft een driekoppige directie, die samen met de DGA ook de strategische keuzes maakt. Met een kleine staf. En met voor iedere supermarkt een supermarktmanager en management team. Voor onze doelstelling “De beste in de buurt” is de werkvloer cruciaal. We willen daarom dat de leiding direct op de vloer functioneert in plaats van op kantoor. In de AH-winkels zijn de functies van assistent supermarktmanager en teamleider vervangen door een mana ger operatie en een manager vers/service. Hiermee zetten we een volgende stap om onze doelstelling “De beste in de buurt” waar te kunnen maken, met sterke teams, vakmanschap en een goede samenwerking.

Onze missie:
De beste in de buurt zijn

Om onze missie te bereiken, werken we vanuit al onze vier kernwaarden: beter dan gemiddeld zijn, goed werkgeverschap bieden, betrokken zijn bij de buurt en omgeving, geven om de wereld om ons heen

Award
Kernwaarden
Kernwaarden
Kernwaarden

Persoonlijke touch

Wij geloven in de kracht van de procesgedreven winkelformules in combinatie met onze eigen persoonlijke touch. Die touch, het DNA van Hans Geveling Supermarkten, is beter willen zijn dan gemiddeld, gecombineerd met een groot ‘samen -gevoel’ en hoge betrokkenheid bij de directe omgeving en geven om de wereld om ons heen. We combineren het beste uit de twee werelden. Hiermee creëren wij efficiënt gerunde winkels waarin alle ruimte is voor persoonlijke aandacht voor onze klant. Wij spelen dagelijks een belangrijke rol in het eten en drinken van de bewoners in onze buurt, en soms ver daarbuiten. Wij inspireren bij gezond eten en koken. Onze medewerkers zijn onze ambassadeurs, zij maken het verschil. Wij stimuleren hun groei door hen kansen en een stimulerende en respectvolle werkomgeving te bieden waarin zij zich kunnen blijven ontwikkelen. Zo beleven zij plezier aan hun vak en voelen zij zich thuis binnen het team, de winkel en onze organisatie.

Samen streven we naar diversiteit, welke een afspiegeling is van de omgeving en de maatschappij. Wij verbinden ons lokaal en zijn betrokken bij buurt en geven om de wereld om ons heen. Dit doen we door sponsoring van lokale initiatieven welke in de directe omgeving van onze winkels plaatsvinden. Door zitting te nemen in de besturen van de diverse winkelcentra of gebieden. Of door lokaal assortiment aan onze winkels toe te voegen als dat kansrijk is. Geven om de wereld om ons heen doen we via de Hans Geveling Foundation. Bijvoorbeeld bij projecten in Afrika met als doel de leefomstandigheden te verbeteren, ontplooiing en zelfredzaamheid van inwoners te stimuleren. Zo blijven wij de beste in de buurt. Met een eigen persoonlijke touch HG.

Persoonlijke touch

Wij zijn op zoek naar nieuwe collega’s!
Bekijk onze vacatures.

Beter zijn dan gemiddeld

Aan beter dan gemiddeld zijn werken we door;

  • Ambitie hebben en willen groeien.
  • Beter zijn dan de buren en beter zijn dan gisteren.
  • De klantvriendelijkste winkel zijn, met de beste sfeer, met altijd een top winkelbeeld. Verrassend naar de klant zijn en blijven.
  • Het vasthouden van een bovengemiddeld hoge klantwaardering. In 2020 was deze 8,11 op een schaal van 10.
  • Door van elkaar te willen leren. Door goede voorbeelden te delen. Medewerkers werken samen, voelen zich verantwoordelijk en delen kennis en ideeën. Dit onder meer in de ‘HG Inspired’ appgroep, waar winkels van elkaar leren over bijvoorbeeld kansen voor artikelen.

Wij willen het op alle fronten beter doen dan onze directe omgeving.

Werken bij Hans Geveling Supermarkten

Kom jij ons team versterken?

Alle vacatures

Geven om de wereld om ons heen

Via de Hans Geveling Foundation geven we om de wereld om ons heen. Elk jaar wordt een deel van de winst overgemaakt naar de Hans Geveling Foundation. Het is daarom belangrijk dit in alle winkels duidelijk onder de aandacht te brengen. Verslag te doen van de ontwikkelingen binnen de projecten, de projecten promoten en de medewerkers te betrekken. Om in het bedrijf te borgen dat we geven om de wereld om ons heen. Op een manier dat elke medewerker van het bestaan van de Foundation op de hoogte is, weet waarvoor de Foundation staat en bovenal trots is wat we samen met de Foundation bereiken.

Hans Geveling Foundation

Wil je graag meer weten?

Stuur ons een bericht.